Sales Masterclass
Tijdens een Sales Masterclass werken ervaren managers samen met een acteur en een trainer aan de verdieping van hun contact met de klant. In deze interactieve masterclass voeren de deelnemers aan de hand van een case verschillende gesprekken met een klant. De klant wordt neergezet door een ervaren trainingsacteur die actief op reacties en gedrag in de gesprekken reageert en indien gewenst reacties ‘op verzoek’ geeft. Het is de bedoeling dat deze klant zich na elk gesprek in een andere fase van het besluitvormingsproces bevindt; concrete acties van de deelnemers -aan de hand van opdrachten die zij ontvangen- moeten hiervoor zorgen. Salesvraagstukken als ‘hoe zorg ik voor verdieping van mijn contact met de klant?’, hoe vraag ik goed uit wat er speelt en haal ik er dan meer uit dan ik nu doe?’, ‘hoe krijg ik mijn klant actiebereid?’, ‘wat doe je als je een goed voorstel hebt neergelegd maar de klant heeft twijfels?’, komen o.a. aan bod. Na elk gesprek krijgen de deelnemers persoonlijke feedback én praktische tips/handvatten/theoretische kaders. Na afloop van deze dag hebben zij hun inzicht en vaardigheden vergroot en kunnen daarmee direct aan de slag bij hun klanten.
In de pers
22-03-2014
Interview Het Financieele Dagblad, rubriek: 'Sterke stellen' lees meer
12-12-2014
Ondernemer van de maand: 'Amsterdam Center for Entrepreneurship' lees meer